Bike Retro 2017 nu i butik

Bike Retro består av 100 sidor fullpackade med inspirerande läsning för dig som gillar moderna retros, den nya generationens customhojar och friheten med motorcykelkörning. Det här är en sammanställning av redan publicerat material i Bike men det finns även en hel del nytt för vana Bike-läsare. 
 
Vi provkör:
Ducati Scrambler Desert Sled
Triumph Bonneville Bobber
Moto Guzzi V9 Roamer/Bobber
Triumph Bonneville Street Scrambler
Harley-Davidson Sportster Roadster
 
Testar:
Topp-modellerna i retrosegmentet på historisk mark. Vi kör BMW R nineT, Triumph Thruxton R och Yamaha XSR900.
+
Mellanklassarna Ducati Scrambler Flattrack Pro, Moto Guzzi V7 Stornello, Triumph Bonneville Street Twin och Yamaha XSR700.
 
Ger dig reportage från:
Untitled Motorcycles, britten Hugo Eccles skapar coola byggen i San Fransisco.
Lucky Wheels, Vi gör ett besök på ett ”Do it yourself-garage” i Los Angeles.
Revival Cycles, seriöst byggda och snygga klassiker som tål att köras hårt. 
Federico Motors, kreativa Fredrik Karlsson flyttade hem till Sverige för att bygga. 
Deus Ex Machina, de återförde det coola till motorcykelvärlden igen. 
 
Porträtt av:
Våghalsen Evel Knievel. Den osannolika historien om mannen, myten och legenden. 
 
Byggen: 
Scrambler by Bike, vår följetong har nått målflagg. Här är resultatet. 
 
Daniel Bertells detaljsköna retrostukade XJ900 som byggdes på dass.
 
Äventyr:
Cannonball med Katana, vi tar en 30 år gammal Suzuki på en vild 300-milatur. 
 
Begagnat:
Ducati GT 1000, allt du behöver veta innan köp av denna vackra och körglada 70-talsreplika.
 
Plus allt detta:
Update. Vi listar träffarna du inte får missa samt senaste nyheterna.
Gear. Prylarna som vi själva har kört och slitit på recenseras.
Prylkoll. Produkter med rätt stil och funktion som du bara måste ha.
Outside. Vår egen psykolog tycker att vi ska tacka hipstern.
Icons. Kultförklarade Kawasaki Z1300 med sina sex cylindrar.

Här hittar du var du kan köpa tidningen, sök efter ”Bike”.

Annons

Annons

Senaste utgåvan

Annonser