Italienska MV Agusta lanserar ”Ride 4 Long”, ett marknadsföringsprogram riktat till kunder som köper en ny MV Agusta-motorcykel under juni månad 2020.
Kampanjen gäller för hela MV Agusta-modellserien i lager, med undantag för Rosso och SCS-serien samt Superveloce 800 och Brutale 1000 RR, genom deltagande återförsäljare över hela världen.
Istället för den 3-åriga standard-garanti-perioden kommer kunder som köper sin nya MV Agusta under juni månad 2020 att ha fyra års täckning och utökad kundsupport.
Raffaele Giusta, global försäljningsdirektör hos MV Agusta Motor S.p.A, kommenterar: ”Detta är ytterligare ett viktigt steg i vår resa för att bredda vår kundbas och utöka MV Agusta-familjen världen över. Juni är den perfekta månaden för episka, minnesvärda hojturer i full frihet, och det är nu ännu attraktivare för köpare av en ny MV Agusta. Vi är glada att erbjuda säkerheten med en utökad garantitäckning så att våra kunder kan njuta av sin körning med full sinnesfrid under kommande 4 år.”